Onze werkwijze

 

Hoe vindt u ons?

Adremo levert zowel voor de wmo ( via uw gemeente ) als via de WLZ ( zorgverzekering ). In beide gevallen verloopt dit meestal via een gecontracteerde dealer, u kunt uw vraag bij hen neerleggen waarna zij Adremo kunnen inschakelen. Uiteraard kunt u altijd eerst even contact met ons opnemen met uw vragen, wij staan u graag te woord.


Ons team
Odoo + afbeelding en tekst

Passing

We beginnen met een vrijblijvende passing met een rolstoel uit onze voorraad, die voor zover mogelijk aan de maten en bijzonderheden van de cliënt aangepast is. Hierbij willen we samen met de cliënt en de mensen om hem of haar heen zo gedetailleerd mogelijk vaststellen wat de eisen en wensen zijn.


Uitproberen

Onze ervaring is dat het gebruik van de rolstoel tijdens de passing meestal prima verloopt.... maar pas bij wat langduriger gebruik komen de verbeterpunten naar voren. Daarom bieden wij indien mogelijk aan om de rolstoel gedurende enkele weken uit te proberen. Zo worden niet alleen de noodzakelijke verbeteringen duidelijk, maar kunnen we ook kleinere wensen vanaf het begin meenemen bij de productie van de rolstoel.


Odoo • Tekst en afbeelding
Odoo + afbeelding en tekst

Productie en afleveren

Na opdracht starten we met de productie waarbij onze adviseurs nauw samenwerken met onze techneuten. Vaak maken we eerst een proefopstelling van de maatwerkonderdelen, waarna we een tussenpassing uitvoeren. Naar aanleiding van de tussenpassing(en) bouwen we verder, waarna de aflevering plaatsvindt. Ook na de aflevering blijven we bereikbaar voor vragen en opmerkingen over de geleverde voorziening. 


Service en onderhoud

Uw eerste aanspreekpunt voor service en onderhoud is uw dealer bij u in de regio. Waar nodig kunnen zij ons inschakelen voor ondersteuning of onderdelen. Uiteraard kunt u ons altijd bellen of mailen met uw vragen, onze kantoormedewerkers en techneuten helpen u graag verder.

Odoo • Tekst en afbeelding